Yeastar Workplace Pro (Month)
Mjesečna pretplata za Pro paket usluge Yeastar Workspace za rezervacije soba za sastanke.
Jednostavnije zakazivanje. Sretniji djelatnici. Veća produktivnost.
Dizajniran za moderne urede i budućnost načina obavljanja poslova, Yeastar Workplace je rješenje za upravljanje radnim prostorima tvrtke na jednom mjestu, kako bi se bolje iskoristile sobe za sastanke i drugi resurse radnog prostora. Bolja kultura susreta započinje zakazivanjem.
Uz online platformu za rezervacije, interaktivnim zaslonima ispred svake sobe i pametnim senzorima, ovaj sustav rezervacija soba za sastanke pomaže pojednostaviti dodjelu prostora, ukloniti nepotrebne sukoba u rasporedu i postići učinkovito upravljanje radnim prostorom.
Dosta vam je neugodnosti vezanih uz traženje slobodne i prikladne sobe za sastanke?
![meeting-room-booking-system-software[1] Yeastar Workplace Pro (Month)](https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1.png 1227w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-300x300.png 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-1024x1024.png 1024w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-150x150.png 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-768x767.png 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-224x224.png 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-448x448.png 448w, https://evol.hr/wp-content/uploads/meeting-room-booking-system-software1-1200x1199.png 1200w)
Sustav za rezervacije soba za sastanke
Zakazivanje termina u nekoliko klikova uz online platformu
Prijeđite sa zastarjelih ručnih rezervacija na intuitivan i jednostavan softver za rezervaciju soba za sastanke.
Interaktivni zaslon
Povećana vidljivost i zakazivanje termina na dodir
Tražite mjesto za sastanak? Uz interaktivne zaslone koji se postavljaju ispred sobe za sastanke, u trenutku i iz daljine možete vidjeti dostupnost svake sobe uz jasne prikaze statusa putem LED signalizacije u 3 boje.
U slučaju neplaniranog okupljanja tima, jednostavno dodirnite interaktivni zaslon kako biste rezervirali sobu. Osobe koje su izvan sobe mogu jasno vidjeti kada će trenutni sastanak završiti i kada će soba ponovno biti slobodna, kako bi se izbjegla preklapanja sastanaka i prekidanje sastanaka u tijeku.
Djelatnici se mogu prijaviti jednostavnim dodirom zna zaslon. Na ovaj način se zadržava postojeća rezervacija termina, inače će biti soba biti oslobođena rezervacije nakon određenog vremena i ponovno postati dostupna za rezervaciju. Ukoliko sastanak završi ranije od predviđenog, dodirom na zaslon moguće je i osloboditi sobu.
![workplace-calendar[1] Yeastar Workplace Pro (Month)](https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-calendar1.png 1135w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-calendar1-300x247.png 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-calendar1-1024x844.png 1024w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-calendar1-768x633.png 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-calendar1-224x185.png 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-calendar1-150x124.png 150w)
Integracija s uslugama trećih strana
Zakazivanje termina putem Microsoft Teams ili vaše aplikacije za kalendar
Yeastar Workplace integriran je s uslugama Outlook Calendar, Google Calendar, i Microsoft Teams kako bi se omogućilo upravljanje rezervacijama s jednog mjesta. Umjesto prebacivanja između različitih aplikacija, moguće je kreirati događaje, pretraživati sobe i kreirati rezervacije u nekoliko sekundi – na jednom mjestu.
![microsoft_365_logo[1] Yeastar Workplace Pro (Month)](https://evol.hr/wp-content/uploads/microsoft_365_logo1.png 289w, https://evol.hr/wp-content/uploads/microsoft_365_logo1-224x37.png 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/microsoft_365_logo1-150x25.png 150w)
![google_workspace_logo[1] Yeastar Workplace Pro (Month)](https://evol.hr/wp-content/uploads/google_workspace_logo1.png 305w, https://evol.hr/wp-content/uploads/google_workspace_logo1-300x39.png 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/google_workspace_logo1-224x29.png 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/google_workspace_logo1-150x20.png 150w)
Pametni senzori
Ostvarite pametno korištenje soba
Yeastar Workplace podržava pametne senzore pomoću kojih se pametnije koriste resursi radnog mjesta uz informacije u stvarnom vremenu o zauzeću prostorije i broju prisutnih osoba.
Senzor za brojanje osoba detektira prisutnost i broj ljudi na površini od 48 m2 uz točnost od 95% koja se temelji na AI tehnologijama i analizi. Podaci sa senzora se u stvarnom vremenu prikazuju u online na Yeastar Workplace i na interaktivnim zaslonima.
Pozdravite se sa nepostojećim sastancima ili nedolascima. Uz senzore za brojanje ljudi koji stalno prate da li je netko prisutan u sobi, zakazani termini na koje nitko nije došao, kao i termini sastanaka koji su završili ranije od predviđenog će automatski biti oslobođeni kako bi drugi mogli koristiti istu prostoriju.
Senzor udobnosti prostorije može otkriti različita svojstva okruženja, uključujući temperaturu, vlažnost, svjetlost, koncentraciju CO2 i TVOC. Ti se podaci prikazuju na e-ink zaslonu s grafičkim pokazateljem u stvarnom vremenu.
![workplace-dashboard[1] Yeastar Workplace Pro (Month)](https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-dashboard1.webp 1053w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-dashboard1-300x244.webp 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-dashboard1-1024x831.webp 1024w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-dashboard1-768x624.webp 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-dashboard1-224x182.webp 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/workplace-dashboard1-150x122.webp 150w)
Analiza radnog mjesta
Uočite prilike za optimizaciju korištenja soba za sastanke
Steknite korisne uvide o tome kako se koristi vaš prostor za sastanke. Donosite odluke na temelju podataka o broju, kapacitetu i rasporedu konferencijskih dvorana. Brzo odgovorite na promjene u broju zaposlenih i predvidite buduće zahtjeve.
Praćenje i mjerenje bitnih mjernih podataka i trendova korištenja prostora:
Usporedba paketa: Za tvrtke svih veličina
Yeastar Workplace dostupan je u nekoliko paketa, uz mjesečnu ili godišnju pretplatu: Lite (besplatni paket), Standard i Pro za različite potrebe poslovanja kao što su rezervacije hibridnih soba za sastanke, upravljanje coworking prostorima, planiranje povratka djelatnika u urede itd. Iskoristite besplatno probno razdoblje kako bi odlučili koji paket najbolje odgovara potrebama vaše tvrtke.
Lite | Standard | Pro | |
---|---|---|---|
Broj soba | 3 sobe u osnovnom paketu uz mogućnost proširenja | ||
Neograničeni broj korisnika | | | |
Zakazivanje soba i rezervacije
| | | |
Upravljanje resursima
| | | |
Google i Microsoft 365 SSO
| | | |
Interaktivni zasloni* | | | |
Analitika i uvid u radni prostor
| | | |
Prilagođeno brendiranje | | | |
Integracije s kalendarima
| | | |
Pametni senzori* | | ||
Microsoft Teams integracija | | ||
Automatsko oslobađanje termina na osnovu informacija sa pametnih senzora | |
Recenzije
Još nema recenzija.