Kompletan komunikacijski sustav, plus dodatne mogućnosti
Yeastar P570 je sveobuhvatan komunikacijski sustav koji pruža puno više mogućnosti od uobičajenih telefonskih centrala. Očekivanja korisnika su porasla, a Yeastar P570 je namjenski kreiran za velike korisnike kako bi ispunila zahtjeve za modernim načinima rada i komunikacije.
Yeastar P-serija telefonskih centrala omogućuje ujedinjene komunikacije u punom smislu riječi, povezujući niz komunikacijskih usluga i tehnologija, uključujući naprednu glasovnu komunikaciju, video pozive, namjenske aplikacije za dodatne mogućnosti, kolaboraciju tj. zajednički rad i još mnogo toga.
Yeastar P570 kapaciteti
Broj korisnika / Najviše korisnika | 300 / 500 |
Najviše istovremenih poziva | 60 / 120 |
Broj agenata pozivnog centra / Najveći broj agenata | 300 / 500 |
Najviše FXS priključaka | 16 |
Najviše FXO/BRI priključaka | 16 |
Najviše GSM/3G/4G priključaka | 6 |
Najviše E1/T1/J1 priključaka | 2 |
Broj mogućih dodatnih D30 DSP modula | 2 |
Linkus UC klijenti: Na bilo kojem uređaju i bilo gdje
Skup aplikacija za web preglednike, Android, iOS, Windows i Mac operativne sustave, Linkus UC klijenti omogućuju korisnicima Yeastar P-serije telefonskih centrala da upućuju audio i video pozive izravno iz web preglednika, kao i da jednostavno koriste svoje mobilne telefone i stolna računala kao interne brojeve (ekstenzije) unutar svoje organizacije. Koristite Linkus UC klijente kako biste ostali povezani i produktivni bez obzira jeste li u uredu, u pokretu ili radite od kuće.
Integrirana video konferencija: Interakcija i kolaboracija u realnom vremenu
Razgovori licem u lice kako bi zbližili timove i kupce bez obzira na njihove lokacije već odavno nisu potreba samo u velikim poduzećima, nego i u malim i srednje velikim organizacijama.
Telefonska centrala Yeastar P570 velikim korisnicima pruža integrirano rješenje za video konferencije temeljeno na webu, uz dijeljenje sadržaja zaslona i dopisivanje, kako bi lako vodili višestrane virtualne sastanke – na pametniji način za brže obavljanje stvari, poboljšanje timske suradnje i izgradnju jačih poslovnih odnosa.
- Pokretanje sastanaka i sudjelovanje izravno iz web preglednika
- Nema potrebe za dodatnim aplikacijama i dodacima
- Pozovite svoje suradnike i klijente putem veza za sastanke
- Slušanje i prikaz sudionika u Full HD razlučivosti
- Dijeljenje sadržaja zaslona za prezentaciju uživo
- Lako dostupan i pregledan prozor za grupno dopisivanje
![p-series-img[1] Yeastar P-series video conferencing](https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-img1.webp 984w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-img1-150x134.webp 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-img1-300x267.webp 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-img1-768x684.webp 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-img1-224x199.webp 224w)
Ekonomično rješenje za pozivni centar
Uvođenje sustava pozivnog centra čak niti u velikom poduzeću ne mora biti skupo niti složeno. Telefonske centrale Yeastar P-serije pružaju mogućnosti dolaznog pozivnog centra za organizacije svih veličina, osiguravajući optimiziranu produktivnost agenata i povećano zadovoljstvo kupaca, i to sve na način prilagođen ograničenom budžetu.
![call-center-solutin-img[1] Yeastar pozivni centar](https://evol.hr/wp-content/uploads/call-center-solutin-img1.webp 795w, https://evol.hr/wp-content/uploads/call-center-solutin-img1-150x188.webp 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/call-center-solutin-img1-240x300.webp 240w, https://evol.hr/wp-content/uploads/call-center-solutin-img1-768x960.webp 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/call-center-solutin-img1-179x224.webp 179w)
Dodatni razlozi za odabir Yeastar P-Serije
Osnovna verzija | Enterprise Plan | Ultimate Plan | |
---|---|---|---|
Izvedba sustava | Uređaj | Uređaj, Software, Cloud | Uređaj, Software, Cloud |
Poslovne značajke | | | |
Značajke telefonije | | | |
Administracija i sigurnost | | | |
Ujedinjene komunikacije | | | |
Pozivni centar | | | |
Udaljeni pristup | | | |
CRM integracija | | | |
Imenici | | | |
Instant poruke | | | |
Obračunavanje poziva | | | |
API | | | |
Video konferencija | | ||
Web video pozivi | |
Sve značajke i funkcionalnosti
BLF Support
Business Hours & Holidays
Allowed/Blocked Numbers
Call Recording
Concurrent Registrations for IP Phones
Custom Prompts
Distinctive Ringtone
DNIS
Emergency Number
Emergency Notifications
Fax to Email
Group Voicemail
LDAP Server
Mobility Extension
Music on Hold
MOH Playlist
MOH Streaming
Organizational Hierarchical Management
PIN List
Remote Extensions
Speed Dial
T.38 Fax
Fax to email
Voicemail
Personal Voicemail Greeting
Voicemail to email
WebRTC Audio Call
AutoCLIP
Call Forwarding
Call Monitoring (Listen/Whisper/Barge-in)
Call Parking
Call Pickup
Call Routing
Call Transfer (Attended & Blind)
Call Waiting
Caller ID
CID-based & DID-based Call
Routing
Conference Rooms
Dial by Name
DID (Direct Inward Dialing)
DOD (Direct Outward Dialing)
DND (Do Not Disturb)
IVR
Paging & Intercom
Queue
Ring Group
CDR & Basic Reports
Administration
Auto Provisioning
AMI (Asterisk Manager Interface)
Web-based Management & User Portal
Dashboard
Granular User Role
Bulk Import & Export (Extension, Trunk, Route, Contacts)
Extension Group
Built-in SMTP Server
Hot Standby
Event Logs
Event Notifications
Network Drive
Backup and Restore
Operation Logs
Secure Communications (SRTP & TLS)
Troubleshooting
Security
Password Policy Enforcement
Auto Defense
Static Defense
IP Blocklist
Security Alerts via Email
Outbound call frequency restriction
Linkus Web Client
Linkus Mobile Client (iOS & Android)
Linkus Desktop Client (Windows & MacOS)
CTI (Computer Telephony Integration)
Yeastar Linkus for Google Chrome Extension
Microsoft Teams Integration
Linkus Select & Dial with Hotkey
Company & Personal Contacts
Linkus Web Client Function Key
Audio Conferencing
Unified Messaging
Pop-up URL
Headset Integration
Voicemail Transcription
Operator Panel
Unlimited Users
Dispatch Active Calls (Redirect, Transfer, Hang up, Record, Park, Monitor)
Monitor Call Status (Inbound, Outbound, Extension, Parked Calls, Ring Group, Queue)
Unified Presence
Control Extension Presence Status
Switch Business Hours
Switchboard-type Queue Panel
Queue Callback for Reduced Call Abandonment
Real-time Metrics on Wallboard
SLA for Performance Measurement
Insightful Call Center Reports
Since the Cloud Edition is inherently accessible from anywhere, Remote Access Service is only for the Appliance and Software Edition
Yeastar Supplied Domain Name
Remote and Secure PBX Web Portal Access
Linkus UC Clients Remote Connection
Remote IP Phone Auto Provisioning
Consistent In-office UC Experience
Advanced Access Control for Further Security
Incoming Call Popups
Auto Call Journal
Click to Call CRM Contacts
Hassle-free Integration
Support for Zoho, Salesforce, and HubSpot
PBX-native Contacts Management
Separate Permission Control Per Phonebook
CRM Contacts Synchronization
Sync Across Linkus UC Clients
On-one-one or group chat
Cross-client synchronization
File sharing & image sharing
Custom Rates Applied to Outbound Calls
Analysis Report on Telecom Expenses
PBX Configuration
Call Control
uaCSTA Control
Event Notification
Bulk Email & Instant Link Invitation
HD Audio and Video
Screen Sharing
In-meeting Team Chat
Integrated 1:1 Video on Web Client
Seamless Video/Audio Call Switch
HD Audio and Video
Shrinkable Call Window
Recenzije
Još nema recenzija.