Yeastar P-Series SE (UP) – 50 EXT
Softverska izvedba telefonske centrale P-serije
Godišnja licenca za 50 ekstenzija, Ultimate Plan
Potpuno funkcionalno, sigurno i prilagodljivo rješenje za ujedinjene komunikacije i suvremeno poslovanje od malih do velikih tvrtki.
Isprobajte softversku izvedbu kompletnog komunikacijskog sustava na svom postojećem fizičkom poslužitelju, privatnom ili u javnom cloud okruženju.
Tijekom 30 dana probnog razdoblja, na raspolaganju je telefonska centrala kapaciteta 100 ekstenzija i 25 istovremenih poziva uz cjelokupni set funkcionalnosti.
Preduvjeti:
Za instalaciju i pokretanje probne verzije potrebno je preuzeti ISO datoteku (PBX Software) i instalirati ju na vaš poslužitelj. Prije početka, molimo proučite potrebne specifikacije poslužitelja.
![p-series-pbx-system-software-edition-img[1] Yeastar P-series PBX Software Edition](https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-pbx-system-software-edition-img1.webp 1065w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-pbx-system-software-edition-img1-150x152.webp 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-pbx-system-software-edition-img1-296x300.webp 296w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-pbx-system-software-edition-img1-1010x1024.webp 1010w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-pbx-system-software-edition-img1-768x779.webp 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/p-series-pbx-system-software-edition-img1-221x224.webp 221w)
Kompletno rješenje za ujedinjene komunikacije
Dizajnirano za vaš fizički ili virtualni poslužitelj
Zadovoljite sve svoje komunikacijske potrebe na jednoj platformi uz preuzimanje potpune kontrole. Telefonska centrala Yeastar P-serije u softverskoj izvedbi može se instalirati na vaš postojeći fizički poslužitelj ili u virtualnom okruženju.
Ovaj sveobuhvatni poslovni telefonski sustav povezuje komunikaciju glasom, video pozivima, korištenje aplikacija, zajednički rad i još mnogo toga na jednoj platformi. Ovakav pristup rezultira značajnim uštedama sredstava, zadržavanje potpune kontrole nad vašim privatnim i sigurnim poslužiteljem, a administriranje ove vrhunske platforme je jednostavna i pregledna.
Jednostavno, optimalno, skalabilno
Iskoristite maksimalni potencijal i cjenovnu učinkovitost uz prilagodljivo rješenje koje zahtjeva manje upravljanja, te raste zajedno s vašim poslovanjem.
Instalacija po vašem izboru
Na lokalnom poslužitelju ili u cloudu
Fleksibilne mogućnostima implementacije softverske telefonske centrale omogućuju postavljanje na lokalni fizički poslužitelj ili korištenjem vaše preferirane virtualne infrastrukture – na nekoj od javnih cloud usluga ili u lokalnom podatkovnom centru.
Softversko izdanje telefonskih centrala serije P dolazi kao sveobuhvatni instalacijski paket i spremno je za rad na bilo kojem virtualnom računalu kompatibilnom s VMware ili HyperV.
![software-deployment-img[1] Yeastar P-Series SE (UP) - 50 EXT](https://evol.hr/wp-content/uploads/software-deployment-img1-300x268.webp 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/software-deployment-img1-150x134.webp 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/software-deployment-img1-1024x914.webp 1024w, https://evol.hr/wp-content/uploads/software-deployment-img1-768x686.webp 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/software-deployment-img1-224x200.webp 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/software-deployment-img1.webp 1047w)
Male ili velike tvrtke – vaše komunikacije ostaju agilne i pouzdane
Bilo da ste mala tvrtka ili veliko poduzeće i radite na jednoj ili više lokacija, možete biti sigurni uz jedinstveni i povezani komunikacijski sustav visoke sigurnosti i pouzdanosti.
![your-communications-stay-agile-and-reliable[1] Yeastar P-Series SE (UP) - 50 EXT](https://evol.hr/wp-content/uploads/your-communications-stay-agile-and-reliable1-300x268.webp 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/your-communications-stay-agile-and-reliable1-150x134.webp 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/your-communications-stay-agile-and-reliable1-768x687.webp 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/your-communications-stay-agile-and-reliable1-224x200.webp 224w, https://evol.hr/wp-content/uploads/your-communications-stay-agile-and-reliable1.webp 850w)
Ostanite povezani sa komunikacijskim sustavom bez obzira na to gdje radite – kod kuće, ureda ili negdje između.
Namjenski dizajnirana usluga udaljenog pristupa i Linkus UC klijenti održavaju vašu komunikaciju između lokacija izravnom, jednostavnom i privatnom.
Ostanite mirni uz sve zahtjevnim sigurnosnim značajkama na mjestu – ugrađenim vatrozidom, automatskom i statičkom obranom, ograničenjima prema IP adresama ili zemljama, TLS i SRTP šifriranjem i još mnogo toga.
Značajka Hot Standby omogućuje kreiranje zrcalnog sustava – identične kopije vaše telefonske centrale.
U slučaju bilo kakvih poteškoća u radu glavnog sustava, telefonska centrala u stanju pripravnosti odmah će preuzeti kontrolu kako bi osigurao nastavak rada bez ikakvih prekida, ili uz minimalne zastoje u radu.
Budite otporni na buduće izmjene uz doživotna* ažuriranja softvera i rastući broj integracija s drugim sustavima. Yeastar stručnjaci usredotočeni su na vaš uspjeh i kontinuirano dodaju nove značajke za vašu dugotrajnu prednost.
* za vrijeme životnog vijeka proizvoda
Sjajne značajke. Fleksibilni planovi. Nevjerojatna vrijednost.
Komunikacijski sustav koji raste vašom brzinom i u skladu s trenutnim poslovnim potrebama. Softversko izdanje telefonskih centrala serije P dostupno je s dva paketa značajki i pruža sve što vam je potrebno da biste obavili više.
Enterprise | Ultimate | |
---|---|---|
Izvedba sustava | Uređaj, Software, Cloud | Uređaj, Software, Cloud |
Poslovne značajke | | |
Značajke telefonije | | |
Administracija i sigurnost | | |
Ujedinjene komunikacije | | |
Udaljeni pristup | | |
Instant poruke | | |
Udaljeni SIP | | |
Pozivni centar | | |
CRM integracija | | |
Imenici | | |
Obračunavanje poziva | | |
Azure AD integracija | | |
API | | |
Windows Active Directory integracija | | |
Video konferencija | | |
Web video pozivi | |
Sve značajke i funkcionalnosti
BLF Support
Business Hours & Holidays
Allowed/Blocked Numbers
Call Recording
Concurrent Registrations for IP Phones
Custom Prompts
Distinctive Ringtone
DNIS
Emergency Number
Emergency Notifications
Fax to Email
Group Voicemail
LDAP Server
Mobility Extension
Music on Hold
MOH Playlist
MOH Streaming
Organizational Hierarchical Management
PIN List
Remote Extensions
Speed Dial
T.38 Fax
Fax to email
Voicemail
Personal Voicemail Greeting
Voicemail to email
WebRTC Audio Call
AutoCLIP
Call Forwarding
Call Monitoring (Listen/Whisper/Barge-in)
Call Parking
Call Pickup
Call Routing
Call Transfer (Attended & Blind)
Call Waiting
Caller ID
CID-based & DID-based Call
Routing
Conference Rooms
Dial by Name
DID (Direct Inward Dialing)
DOD (Direct Outward Dialing)
DND (Do Not Disturb)
IVR
Paging & Intercom
Queue
Ring Group
CDR & Basic Reports
Administration
Auto Provisioning
AMI (Asterisk Manager Interface)
Web-based Management & User Portal
Dashboard
Granular User Role
Bulk Import & Export (Extension, Trunk, Route, Contacts)
Extension Group
Built-in SMTP Server
Hot Standby
Event Logs
Event Notifications
Network Drive
Backup and Restore
Operation Logs
Secure Communications (SRTP & TLS)
Troubleshooting
Security
Password Policy Enforcement
Auto Defense
Static Defense
IP Blocklist
Security Alerts via Email
Outbound call frequency restriction
Linkus Web Client
Linkus Mobile Client (iOS & Android)
Linkus Desktop Client (Windows & MacOS)
CTI (Computer Telephony Integration)
Yeastar Linkus for Google Chrome Extension
Microsoft Teams Integration
Linkus Select & Dial with Hotkey
Company & Personal Contacts
Linkus Web Client Function Key
Audio Conferencing
Unified Messaging
Pop-up URL
Headset Integration
Voicemail Transcription
Operator Panel
Unlimited Users
Dispatch Active Calls (Redirect, Transfer, Hang up, Record, Park, Monitor)
Monitor Call Status (Inbound, Outbound, Extension, Parked Calls, Ring Group, Queue)
Unified Presence
Control Extension Presence Status
Switch Business Hours
Since the Cloud Edition is inherently accessible from anywhere, Remote Access Service is only for the Appliance and Software Edition
Yeastar Supplied Domain Name
Remote and Secure PBX Web Portal Access
Linkus UC Clients Remote Connection
Remote IP Phone Auto Provisioning
Consistent In-office UC Experience
Advanced Access Control for Further Security
Personal and Group Chat
File Sharing
Rich Emojis
Cross-client Synchronization
Private & Secure Tunnel
Easy Remote SIP Endpoints Registration
Granular Security Control
No Port Forwarding & NAT Issues
Switchboard-type Queue Panel
Queue Callback for Reduced Call Abandonment
Real-time Metrics on Wallboard
SLA for Performance Measurement
Insightful Call Center Reports
Incoming Call Popups
Auto Call Journal
Click to Call CRM Contacts
Hassle-free Integration
Support for Zoho, Salesforce, and HubSpot
PBX-native Contacts Management
Separate Permission Control Per Phonebook
CRM Contacts Synchronization
Sync Across Linkus UC Clients
On-one-one or group chat
Cross-client synchronization
File sharing & image sharing
Custom Rates Applied to Outbound Calls
Analysis Report on Telecom Expenses
User & Group Synchronization
Auto Extension Assignment for New User
Single Sign-on (SSO)
Faster and Easier Administration
User, Organization Unit, Group Synchronization
Auto Extension Assignment for New User
Single Sign-on (SSO)
Faster and Easier Administration
PBX Configuration
Call Control
uaCSTA Control
Event Notification
Bulk Email & Instant Link Invitation
HD Audio and Video
Screen Sharing
In-meeting Team Chat
Integrated 1:1 Video on Web Client
Seamless Video/Audio Call Switch
HD Audio and Video
Shrinkable Call Window
Recenzije
Još nema recenzija.