Yeastar Hotel App – S300
Yeastar Hotel App – S300 je moćna i pristupačna hotelsku aplikaciju koja omogućuje korisnicima telefonske centrale Yeastar S300 intuitivno upravljanje rezervacijama, prijavama i odjavama gostiju, provjeru statusa svake sobe, upravljanje uslugom mini-bara i izradu personaliziranih izvješća o naplati poziva iz hotelske sobe, kao i druge operativne zadatke u hotelima i drugim ugostiteljskim okruženjima uz povećanu poslovnu produktivnost i poboljšano iskustvo gostiju.
![hotel-pms-integration-solution1[1] Yeastar Char Integration – S20](https://evol.hr/wp-content/uploads/hotel-pms-integration-solution11.png 838w, https://evol.hr/wp-content/uploads/hotel-pms-integration-solution11-150x103.png 150w, https://evol.hr/wp-content/uploads/hotel-pms-integration-solution11-300x207.png 300w, https://evol.hr/wp-content/uploads/hotel-pms-integration-solution11-768x529.png 768w, https://evol.hr/wp-content/uploads/hotel-pms-integration-solution11-224x154.png 224w)
Yeastar Hotel App – S300: jednostavno upravljanje hotelskim poslovanjem
Vlasnici hotela preferiraju telefonske sustave koji će omogućiti automatizaciju redovnih poslovnih aktivnosti i poboljšati iskustvo njihovih gostiju. Upravo stoga je nastao sveobuhvatni Yeastar sustav telefonskih centrala s-serije uz inovativnu hotelsku aplikaciju.
Yeastar Hotel App je dodatna funkcionalnost koja se na telefonsku centralu instalira korištenjem trgovina dodacima S-Series VoIP PBX App Center. Ova aplikacija integrira bogate mogućnosti VoIP telefonske centrale s naprednim funkcionalnostima za ugostiteljstvo kako bi zajedno osigurali jednostavnije i učinkovitije upravljanje hotelskim poslovanjem.
1. Bogate funkcionalnosti i jednostavnost korištenja
Hotel App nudi napredne značajke gostoprimstva zajedno s bogatim skupom telefonskih značajki s kojima čini robusni telefonski sustav za hotele. Recepcija hotela ili administratori mogu fleksibilno upravljati prijavama i odjavama gostiju, rezervacijama i naknadama za pozive itd. na jednostavan način putem web sučelja.
2. Poboljšajte iskustvo i zadovoljstvo gostiju
Zadovoljstvo gostiju ključni je stup uspjeha hotela. Uz hotelsku aplikaciju možete lako pristupiti informacijama o gostima. Hoteli mogu pohraniti i dohvatiti podatke o gostima, kao i prepoznati ponovljene goste prilikom prijave kako bi ojačali vjernost gostiju.
3. Nadzor poslovanja u realnom vremenu
Izvješće o troškovima generira se automatski prilikom odjave, jasno prikazujući sve troškove poput troškova poziva, troškova mini bara itd., što je ključno za integrirani prikaz poslovanja vašeg hotela.
4. Smanjenje troškova uz povećanje produktivnosti
Uz sve ugostiteljske značajke i telefonske značajke u jednom sustavu, smanjite papirologiju i vodite ažurnu evidenciju gostiju. Smanjenje operativne potrošnje ostvareno iz nove hotelske aplikacije može biti značajno čime se poboljšava konkurentska prednost vašeg poslovanja.
Značajke i funkcionalnosti Yeastar Hotel App – S300
Osnovne značajke
- Rezervacije
- Prijava / odjava
- Grupna odjava
- Raspored poziva za buđenje
- Pozivi između sobnih telefona
- Postavljanje “Ne ometaj” statusa
- Popis gostiju: aplikacija zadržava podatke o gostima ukoliko su već ranije boravili u hotelu
- Popis rezervacija
- Predložak za e-mail poruke koje se šalju prilikom potvrde ili otkazivanja rezervacije
Naplata
- Izvještaj o naplatnim uslugama: pregled, upravljanje i preuzimanje izvještaja.
- Tarife poziva: koriste se za naplatu poziva iz hotelskih soba prema vanjskim brojevima. Moguće je postaviti različite tarife za različite destinacije, vremensko trajanje poziva itd.
- Boravak po satu
- Praznici: podesite datume i vrijeme praznika. Cijene smještaja će se automatski promijeniti na posebne cijene u skladu s podešenim terminima.
- Mini Bar: postavite stavke mini-bara i bilježite potrošnju istih.
Upravljanje sobama
- Popis soba: Na stranici s popisom soba možete vidjeti status sobe, provjeriti informacije o gostima, kao i obavljati različite operacije poput prijave/odjave, promijeniti status sobe, promijeniti dodijeljenu sobu itd.
- Grupe soba: Nakon prijave gostiju, možete grupirati sobe ukoliko su gosti u tim sobama iz iste skupine ili obitelji.
- Vrste soba: Podesite standardne sobe, poslovne sobe itd. uz različite postavke cijena.
- Prikaz statusa sobe
- Postavljanje statusa sobe putem sobnog telefona: Osoblje zaduženo za održavanje može putem sobnog telefona utipkati određeni kod kako bi se promijenio status sobe (spremno, potrebno očistiti, nadopuniti mini-bar…).
- Promjena sobe: Možete zamijeniti sobu gosta za bilo koju drugu slobodnu sobu. Ukoliko je gost već koristio odlazne telefonske pozive ili neke od stavaka iz mini-bara, sustav će ih automatski nadodati na račun nove sobe.
- Zaključavanje telefona nakon odjave: Sobni telefon će se automatski zaključati nakon što se gost odjavio iz sobe.
Recenzije
Još nema recenzija.