P-Serija telefonskih centrala nadograđene su brojnim mogućnostima, a jedna od najviše iščekivanih je izravno povezivanje s hotelskim PMS (Property Management System) sustavima kao što su Oracle Hospitality Opera, Micros Fidelio, kao i drugi PMS sustavi koji podržavaju FIAS protokol.
Podržane su funkcionalnosti PMS integracije poput automatiziranih radnji na recepciji i održavanju:
- Prijave / Odjave
- Prikaz imena gosta prilikom poziva
- Raspored poziva za buđenje
- Tarifiranje i obračunavanje poziva
- Naplata proizvoda iz minibara
- Status sobe
- Status održavanja
- Status “Ne ometaj”
WhatsApp i SMS integracija za višekanalnu komunikaciju
Uz nove integracije, možete upravljati svim porukama svojih klijenata primljenih putem aplikacije WhatsApp ili SMS-a izravno u svom Linkus UC klijentu. Ovo je veliki korak naprijed kojim se dodatno unaprjeđuje i kreira robusno višekanalno rješenje za kontaktne centre.
- Jedan prozor za više kanala
- Automatsko prepoznavanje kontakta
- Prebacivanje i dodijeljivanje chata
- Izravna veza chat-poziv
- Povijest dopisivanja
- Zaštita privatnih brojeva
Nove značajke, mogućnosti prilagodbe, novi protokoli itd.
- Linkus SDK: uključite Linkus pozive u svoje aplikacije
- IPv6 podrška: ogroman broj adresa, poboljšana sigurnost, poboljšan QoS
- Call Merge: spajanje dva aktivna poziva u konferencijski poziv
- Linkus ovlaštenja: detaljna kontrola pristupa funkcionalnostima
- Prilagodljive hotkey kratice u Linkus Desktop klijentu za dodatnu učinkovitost
- Podrška za dodatne IP telefone za Auto Provisioning